Novinky pro tvůrce
Právní aspekty UGC: Co byste měli vědět
User-Generated Content (UGC) je skvělým způsobem, jak značky mohou oslovit své publikum autentickým obsahem. Ale co...

Nejlepší platformy pro sdílení UGC obsahu
User-generated content (UGC) je klíčovým prvkem moderního marketingu. Firmy a značky stále častěji využívají autentický obsah od tvůrců, protože působí důvěryhodněji než klasická reklama. Ale kde UGC obsah sdílet, aby měl největší dosah? Podíváme se na nejlepší...

Jak měřit úspěšnost UGC kampaní
User-generated content (UGC) kampaně jsou skvělým způsobem, jak získat autentický obsah od zákazníků a tvůrců. Ale jak zjistit, jestli jsou skutečně efektivní? Úspěšnost UGC kampaní lze měřit různými metrikami, které vám pomohou pochopit, jaký mají dopad na zapojení...

UGC vs. Influencer marketing: Klíčové rozdíly
User-Generated Content (UGC) a influencer marketing jsou dva populární způsoby, jak firmy oslovují své publikum prostřednictvím autentického obsahu. Přestože se mohou na první pohled zdát podobné, ve skutečnosti se zásadně liší v tom, kdo obsah vytváří, jaké jsou...

10 tipů pro UGC tvůrce
User-Generated Content (UGC), neboli uživatelsky generovaný obsah, je stále populárnějším způsobem, jak firmy oslovují své zákazníky prostřednictvím autentického a neplaceného obsahu od běžných uživatelů. Pokud se chcete stát úspěšným UGC tvůrcem a získat spolupráce s...

Jak se stát UGC tvůrcem
Chcete se stát UGC tvůrcem a spolupracovat s firmami na tvorbě autentického obsahu? V tomto článku se dozvíte, co všechno je potřeba k úspěchu, jaké dovednosti si osvojit a kde hledat první spolupráce. Ať už jste na začátku nebo chcete svou tvorbu posunout dál, zde...
Novinky pro firmy
Jak začlenit UGC do vaší marketingové strategie
User-Generated Content (UGC) se stal klíčovým prvkem moderního marketingu. Zákazníci dnes věří více autentickému...

Jak UGC ovlivňuje SEO a online viditelnost?
User-Generated Content (UGC) není jen skvělým marketingovým nástrojem pro budování důvěry a zapojení zákazníků, ale má také významný dopad na SEO a online viditelnost značky. Správně využitý UGC obsah může zlepšit vaše pozice ve vyhledávačích, zvýšit organickou...

Právní aspekty UGC: Co byste měli vědět
User-Generated Content (UGC) je skvělým způsobem, jak značky mohou oslovit své publikum autentickým obsahem. Ale co právní stránka věci? Jaké povinnosti má firma využívající UGC? A na co si mají dát pozor samotní tvůrci? V tomto článku vám přiblížíme klíčové právní...

Jak motivovat zákazníky k tvorbě UGC
User-Generated Content (UGC) je jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů současnosti. Autentický obsah vytvořený zákazníky pomáhá budovat důvěru, zvyšovat angažovanost a přinášet lepší výsledky než tradiční reklama. Ale jak docílit toho, aby zákazníci sami...

Nejlepší platformy pro sdílení UGC obsahu
User-generated content (UGC) je klíčovým prvkem moderního marketingu. Firmy a značky stále častěji využívají autentický obsah od tvůrců, protože působí důvěryhodněji než klasická reklama. Ale kde UGC obsah sdílet, aby měl největší dosah? Podíváme se na nejlepší...

Jak měřit úspěšnost UGC kampaní
User-generated content (UGC) kampaně jsou skvělým způsobem, jak získat autentický obsah od zákazníků a tvůrců. Ale jak zjistit, jestli jsou skutečně efektivní? Úspěšnost UGC kampaní lze měřit různými metrikami, které vám pomohou pochopit, jaký mají dopad na zapojení...

UGC vs. Influencer marketing: Klíčové rozdíly
User-Generated Content (UGC) a influencer marketing jsou dva populární způsoby, jak firmy oslovují své publikum prostřednictvím autentického obsahu. Přestože se mohou na první pohled zdát podobné, ve skutečnosti se zásadně liší v tom, kdo obsah vytváří, jaké jsou...

Výhody UGC tvůrců pro firmy
UGC (User-Generated Content) se stává stále populárnějším nástrojem v marketingových strategiích firem. Proč? Protože lidé více důvěřují autentickému obsahu než klasickým reklamám. Místo nablýskaných studiových záběrů a profesionálních modelů funguje daleko lépe...